20 November 2010

Proff Kehadiran Launch WIMAX

Gila ke apa ayat mak kat atas tu.... ada korang kisah... ada ke mereka2 kat ofis aku tu kisah klu aku datang ke idak kat launch WIMAX tu..... aku kan gila glam.... harus menghadirkan diri dimana saja walaupun kehadiran aku tidak di alu2 kan....wakakakakaka.... korang negok ler gambar2 mak kek bawah nie.... harus mak muntah darah nak setting bagai...nak detak watemark lagi..... sebenarnya byk lagi gambor kegedikkan mak di sana.... tp ia harus ditapis... hanya gambar2 yg ditapis sahaja layak dipaparkan... yg lain 18SG...kikikikiki...... Datuk Ct pong ada dtg gak gan Datuk K..... tp sebelum tamat majlis.... mereka udah gerak dulu.... telopong mak pandang ct berlalu pergi.....huhuhuhuhu....tunggguuu ler kejapppp... mak nak ambil gambar ... uwaaaaaaaaa.....
sebenarnya nak aje aku rembat lagi paper beg tu.... yelah nak bagi kat kengkawan yg tak dtg... tp apakan daya... mak nie jujur orangnya...hehehehe... korang nak tau ke apa yg ada kek dlm tu... tunggu entry yg akan dtg yer.



baru sampai dah dapat makan sup mushroom.... tu yg mak suka.... siap paksa mak ambil lagi... ait sapa kat belakang tu.... itu budak pantang nengok camera... terselit aje muka dia kat mana2...



ko ingat ko comel ke buat cam tu.... ada aku kisah....hahahaha....



siap ada buka stall lagi huhuhuhu.... mak kan pecinta makanan.... harus beratur walaupun panjang berjelar nak ambil makanan tu.....



dah macam kat dlm disko pong ada gak kan.... harammmmmm masuk disko.....


iklan "YES"


YES.... korang gie ler daftar cepat.... leh ler borak2 gan kengkawan korang yg berada di mana2 sahaja.... gilerrr promote.... mak kan pekerja cemerlang....weeeeeee



YES...YES...YES...



tu ha no hp timbalan perdana menteri kita.... korang klu ada apa2 nak komen ke... nak komplen ke... nak bagi cadangan ke...... ko call aje no tu...018-700 7777.... jgn plak korang cal lepas kul 12 mlm... kang ade yg .......!!!!!!!!!! tak dapek mak nak nolong.....



kan mak dah cakap.... kat mana2 pong itu budak ade.... walaupong dapat ambil belakang aje.... itupong udah membuat kan dia gumbira lalalalalalala..... mak ler yg hangin.... oit udah2 ler.... aku pong nak ada gambar privasi gak.......



ait mana sebelah lagi kaki mak..... compius....


bukti kehadiran mak disana


ini sedap gak... tp daging ikan tu tak masak mak bedal aje



nyam..nyam..nyamm

udang gomokkkkk.... sodapppppp


meja sekangkang kera....


ini gambar kat LOT 10... yaampun... lama sungguh mak tak jejak kaki kesana... kata orang KL.... LOT 10 (baru jejak smlm heheheh) ...Sg Wang...Pavillion... pong mak tak pernah jejak lagi..... huhuhuhuhu.... nampak sangat mak nie bukan kaki merewang.... cewaahhhh puji diri sendiri nampak.... korang rasa nak muntah tak baca ayat aku tu....
Gambar kat bawah nie pasti korang sumpah seranah kat aku.... pasan lebeyyyyyyy
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sabar....sabar...scroll pelan2...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jeng...jeng...jeng

hahahahaha... gelakkan diri sendiri dulu...ha'a korang plak sambut balik gelakkan aku nie....gambar mamat kat sebelah tu Jacob Yeoh...anak Tan Sri Francis Yeoh.... mak malu nak minta ambil bergambar gan dia... dapat ambil curi2 pong jadi ler.... look nice... mak suka nengok Jacob hencemmm ....duk...dak..duk...dak.. jantung mak bila terserempak gan Jacob nie .......tapiiiiiii en suami tetap no 1......xoxo



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...